20. 11. 2014

Pošmourná obloha

Já si vlastně v minulosti zakázala psát negativní články na blog. Chtěla jsem, aby se tu příchozí čtenář cítil dobře, aby se sem rád vracel. Chtěla jsem ten blog vyhoupnout zase na trochu vyšší příčku. Ale myslím, že se mi to tak úplně nevede. Když je vše na hovno, musím se z toho prostě vypsat. Ale na vypisování do šuplíku jsem nikdy moc nebyla, proto blog.
Proto se omlouvám, milý čtenáři, jestli máš pocit, že Clamor, to temné skladiště snů, není to, co býval. Nebo se tu z různých důvodů necítíš úplně nejlíp. Dělám, co mohu.

Zakazuji si přemýšlet o špatných věcech. Vypínám mysl u seriálů a občas nějaké té knížky. (Kéž bych se k tomu čtení dokopala častěji. Třeba bych konečně přelouskala tu Přemyslovskou epopej a dostala se tak k těm knížkám, co jsem si je doma nahrabala za poslední měsíce.) U toho si lakuju nehty neonovým lakem a na denním světle potom zírám, jak to krásně září.

Léčím si záda, dělám autoškolu, sem tam zapnu The Sims 4 a štve mě, že tam chybí ten rodokmen. Přemýšlím o koupi nějakého toho originálního CD, problém je, že nikde nemůžu najít to, co chci. Už strašně dlouho sháním knížku Petr a Lucie, ale nikde není k mé lítosti k nalezení. I antikvariáty se mi vysmívají, že to je přece povinná četba a tak je to hned pryč. navíc to bylo naposledy vydané v osmdesátých letech, tak co vlastně čekám? Že mi ta vytoužená knížka spadne do klína?

Uvažuju o tom, že se zase brzy vrátím k nemalým radostem. Aspoň občasným. Ona je prostě nutnost si uvědomovat to dobré, i kdyby jste se zrovna topili v tom nejhnusnějším bahně.

• každý okamžik, kdy si uvědomím úsměv na své tváři
• dloooouhá růžová šála
• krupičná kaše se spoustou kakaa
• kočičí srst
• laky na nehty. Ten, co svítí ve tmě, i ten neonový a všechny ostatní, které mám ve sbírce
• we ♥ it
• těšení se na lednový koncert Enter shikari v Praze
• vzpomínání na říjnový koncert Enter Shikari v Bratislavě
• vidět zakopnout svoji kočku - jednoduše legrační
• The Sims 4
• Gossip Girl
• čaj, hlavně ten jablečný a taky ten, co voní jako vánoční trhy
• psaní dopisu
• mít novou kabelku, v jejíchž kapsách ještě nejsou žádné díry
• vůně
• Charles Baudelaire
• Lady Fuckingham
• psaní - dopisu, článku, jen takové čmárání do bloku
• cestování vlakem
• Klára, Bára, Opti-Mystique, Allecto a ták
• opravdu dokonalá jízda aneb "Jsi hvězda!"
• naděje, že jednoho dne Anděl přijde
• blogy
• hudba (Bring Me The Horizon!)
• vše krásné a roztomilé
• vánoční celoroční světýlka na okně
• hvězdy
• snění o tom, že si koupím Destrukční deník a pořádně se na něm vyřádím, protože jsem prostě hračička
• snění o tom, že najdu ten správný svetr
• snění o tom, že budou Vánoce krásné
• to, jak hezky vypadají mé boty na zemi poseté spadeným listím
• koloušci
• kafe
• všechny ty fotky, kde je káva, čaj, jídlo, cokoliv...

Žádné komentáře:

Okomentovat