4. 4. 2013

30 Day Squat Challenge

Zdravím,

ti, kteří umí trochu anglicky a taky trochu znají mě, si už podle nadpisu musí myslet, že jsem se nejspíš zbláznila :D Ale jak nadpis hlásá, opravdu mi ruplo v bedně a já se zapojila do jakési výzvy, co teď koluje internetem a do které se spíše zapojují autorky dívčích blogů.
Hlavně ta výzva znamená, že po třicet dnů budu dělat dřepy a den za dnem zvyšovat dávky. Což znamená pohyb a to den ode dne namáhavější a namáhavější, takže mě to nejspíš zabije. No a pokud ne tak... se snad alespoň z části splní účel, proč jsem se do toho teda dala :D

Ono je totiž sice hrozně hezký, že se mi za poslední rok podařilo sundat asi 10 kilo a fakt to na mě jde poznat, cítím se sama ve svém vlastním těle konečně poměrně dobře. A taky jsem se sama se sebou za ten rok posunula o kus dál, naučila se mít ráda atd. atd. Ale zároveň vím, že by to mohlo jít ještě líp. Že ta kila sice nějak záhadně šla dolů, aniž bych držela bůhvíjaké diety, ale zároveň jsem se nijak nenamáhala cvičit. Fyzičku mám mizernou. A tak jsem se rozhodla si to tělo taky trošku zpevnit a posílit svalstvo.

No a vzhledem k tomu, že jsem kůže líná, je pro mě nejlepší, když mám něco nalajnováno dopředu, něco, čeho se můžu držet a odškrtávat si políčka jakože splněno. Svým způsobem mám taky ráda výzvy a tahleta se mi zalíbila. Svůj zadek mám sice ráda tak jak je, ale nohám to jistě neublíží. Tedy když pominu fakt, jak si budu časem stále hlasitěji nadávat skrz bolest. Ale I to snad něco znamená :)


Abych se přiznala, začala jsem už v pondělí, tedy 1.4. Challenge jsem objevila tady. Pokud máte odvahu, přidejte se, ať je nás víc! Zatím mě to celkem baví, i když dnešních 70 dřepů (prohodila jsem si volno se zítřkem, zítra by se mi to asi nevešlo do rozvrhu) zatím nebylo nic proti 250ti na úplném konci :D

Žádné komentáře:

Okomentovat