1. 4. 2013

13/52 ~ Ťapi ťapi ťap

3 Doors Down - Here Without You

Drazí, omlouvám se za menší zdržení s (ne)malými radostmi. Jedna véééliká radost ♥ se mi přes víkend usídlila v kutlochu a tak nebyl čas se věnovat čemukoliv jinému. Momentálně ještě v klídku a tichu a relativní čistotě svého domova doznívá má euforie. Vážně tak krásně, jako teď o víkendu mi bývá málokdy. A konečně mi ani nebylo smutno z hlupého sněhu za věčně otevřenými okny.
Musím taky poukázat na to, že jak nemám moc v lásce překvapení, existuje člověk, který mě překvapuje pořád dokola a stále je to nádherný. I přes můj vlastní zbytečný strach a nejistotu.
Jinak ten týden uběhl až podivně rychle a převážně úklidově. Nepamatuju si, kdy jsem byla naposledy tak aktivní, ale bylo fajn každou noc zalézt do pelechu a vidět v diáři všechny položky odškrtané. :)

A mé srdíčko potešilo:

• když mi věci vycházely tak, jak jsem chtěla
• když si na mě samo od sebe vzpomnělo hned několik lidí zároveň, navíc ve chvíli, když jsem to opravdu potřebovala ;)
Rozhovor s Nikou, na který jsem se fakt těšila
• krátký úsměvný rozhovor s číšnicí v Charlies
• když byl celý dům jenom můj
• hororový maraton ("Tak takovou blbost jsem už dlouho neviděl...")
• večeře ála To se nějak dodělá
• upřímnost
• to překvapení!!! :)
• drobné něžné radůstky, které se tu nechtějí předvádět

Žádné komentáře:

Okomentovat