24. 3. 2013

12/52 ~ Jaro, tak kde jsi?!

Imagine Dragons - Radioactive

Už mě zase trochu přepadá nějaké to minimum nápadů. problém je, že ke všemu potřebuju většinou lidi a hlavně teplé jarní počasí. Sluníčko. Mno ale když se podívám z okna, totálně mě přejde chuť lézt z postele, natož něco tvořit. A tak sním, čtu, hledám inspiraci, obdivuju každého zajímavého umělce, na kterého narazím, nebo jsem zalezlá v čajovně a prolévám si krček tím nejlahodnějším čajem, který jsem kdy pila :) Jak já bych chtěla vlastnit nějakou malou čajovou konvičku a k ní alespoň dva čajové kalíšky. Tohle mi doma upravdu chybí.
V posledních pár snech jsem skoro posedlá čistotou svého domácího útočiště. Pořád někde šmejdím, leštím, šátrám a přemýšlím, jak to udělat, aby to zůstalo čisté a já nemusela za chvíli uklízet znova. Což se mi samozřejmě nedaří a tak pořád dokola vyhlašuji válku prachu, který se nechce vzdát.
Momentálně jsem v půlce druhé série Hry o trůny. Pochopitelně jsem na to začala koukat v době, kdy už to každý dávno viděl. Původně jsem neměla ani v plánu to stahovat, ale osud mi to asi nepřál a já jednoho dne zahlédla hodnocení na čsfd a tak mi to nedalo. Na druhou stranu teď někdy má vyjít třetí série, takže nemusím dlouho čekat :)
Abych se ještě vrátila k tomu jaru, mám mnohá očekávání, ale nic moc úžasných zážitků a různých radostí nemám v zásobě, takže jak se můžete podívat níže, jsem ohromně nadšená pro jídlo...

Tento týden udělalo dobře převážně mému žaludku:

• Ten pocit, když máte na něco hroznou chuť a najednou v obýváku najdete netknutou tabulku čokolády
• Náhlá inspirace při tvorbě designu - ten aktuální konečně půjde pryč
• Výlet do Brna s holkama z kurzu a příjemné posezení u medovníku v Trojce
• Po letech cestování vlakem jsem odložila sluchátka a hudební doprovod a vyměnila je za četbu. Utíká to mnohem rychleji.
• Úžasný banánovočokoládový koláč - jedna porce nestačila
• Čaj a lehárko v náručí druhé osůbky
• Sýrová omáčka aneb Stvořila jsem večeři pro celou rodinu - netypické!
• Video o kterém nesmím mluvit :D
• Přidávám ještě citát, který v týdnu kdesi lajkla Taychi na FB a já si ho prostě musela stáhnout. Snad se bude líbit stejně, jako mě:

Žádné komentáře:

Okomentovat