14. 4. 2013

15/52 ~ Sportem ku trvalé inv... no uvidíme

Hezké pozdní odpoledne,

momentálně mám ze sebe docela dobrý pocit. Sice se zítra budu nenávidět, protože napoprvé jsme to dost přepískli, ale dnes jsem se letos poprvé projela s otcem na kole a opravdu své tělo protáhla. Cesta byla celkem pěkná, lesem. V Uherčicích jsem vděčně prolila krček Kofolou a stejnou cestou jsme se zase vrátili. Myslím, že dnes budu spát, jak mimino :)
Týden docela ušel, částečně pracuju a částečně hledám něco lepšího. Trochu se mi vrátila chuť fotit, včera jsem si vyšla na procházku a fotila jak o život. Kdo je fanoušek mojí facebookové stránky, může postupně vidět nové fotky. Jinak tady na blogu si musíte nějakou (neurčitou) dobu počkat ;)
V následující době budu asi potřebovat hodně trpělivosti a vytrvalosti. Držte mi prosím palce. Musím najít způsob, jak se motivovat, abych zvládla svou vlastní existenci, momentálně je to trochu těžké. Ale to slunce a pocit jakési volnosti, když se namáháte a huntujete své po zimě rozespalé a zlenivělé tělo a ten pocit ze sebe sama je k nezaplacení.

Pozitivní momenty tohoto týdne:

• strašná spousta zeleniny
• kávové odpoledne se sestrou
• nové zářivě červené tričko - miluju červenou, sekne mi :D
• odpolední zdřímnutí po dobře udělané práci
• příjemné posezení na lavičce v relativně teplém odpoledni
• perníčky v čokoládě - to nejlepší, co jsem v poslední době měla
m. je v Anglii! No samozřejmě, mohlo by mi to být celkem jedno, ale ono není, mám z toho radost :)
• fotoaparád + já + hudba + procházka při západu slunce
• pročištění hlavy a protáhnutí těla při vyjížďce na kole

Žádné komentáře:

Okomentovat