21. 4. 2013

16/52 ~ V pracovním rozpoložení


dnes odpoledne se mě chytla pracovní nálada a vzhledem ke krásnému počasí a svítícímu sluníčku jsem se jala umejt okno ve svém pokoji a nadále dát do pucu svůj po zimě zanesený a Loubncem olezlý balkon. Ten je v období tepla mým častým útočištěm a já mám tak nějak ráda čisté prostředí. Člověk by vážně neřekl, kolik špíny se tu za těch pár měsíců usadí. Když se k vymetání všeho, co se tu usadilo přidá vraždění úponků Loubince pomocí zahradních nůžek, je o zábavu postaráno na celý den.
Teď mám zrovna kávovou přestávku a bojím se, že se rozsedím a už se mi nebude chtít. Nicméně to nejhorší mám za sebou a ten pohled na výsledek stojí za to.
Původně byl v plánu zase nějaký cyklovýlet, nicméně z něj sešlo, neboť můj včerejší prací znavený tatík místo oběda usnul a pak už se nikomu nechtělo. Snad příště.
Myslím, že jste i všimli nového designu. Uznávám, že to není bůh ví jaký výkvět, ale když já vážně zatoužila po co největší jednoduchosti, hlavně co se menu týče. Snad se na mě moc nezlobíte.
Uběhnutý týden byl převážně pracovní, nicméně docela ušel.

(ne)malé radosti mi ho zpříjemňovaly :)

• opalování se na (zatím zanešeném) balkoně
• můj portrét od Dana z blogu avant-garde.blog.cz - viz náhled dole :)
• první letošní zmrzlina
• úspěšný nákup
• úžasný červenočerný svetr od Andílka
• fantasticky vonící sprchovej gel
• setkání s bývalou spolužačkou ve vlaku - ohromně pozitivní člověk
• odvoz domů autem - veliká radost pro bolavé nožky
• večerní film
• uklidňující přítomnost spícího kocoura
• kvantum nové hudby
• tumblr

Žádné komentáře:

Okomentovat