3. 3. 2013

9/52 ~ Když není o čem psát

Drazí, malé Belsiště postihla krize snad po všechn směrech. Té blogové si všimne každý, co sem vstoupí. Nadále funguje jen rubrika (ne)malé radosti a jinak v ostatních rubrikách už pavouci tvoří pavučinky.
Správně bych si měla poskočit, protože mám zpět notebook, díky zákaznické podpoře O2 jsem se nějak dobabrala i k heslu na naši wifinu a během pár dní si stáhla ty nejdůležitější prográmky. Teoreticky bych tedy měla fungovat tak, jako dřív. Jenomže nefunguju, protože krom nějaké té komunikace se mi totálně nic nechce dělat. Takže kdyby neexistoval facebook a na něm asi tak tři, čtyři lidi, kteří mě zajímají, a já měla sms alespoň do O2 zadarmo, bez noťasu bych se klidně obešla.
Focení je na tom úplně stejně. Na parapetě mi odpočívá zrcátko a čeká, až na něj přijde řada a já začnu blejskat jak o život. Což se stále neděje, já nemám nápady, ani náladu a povětšinou ani čas fotit.
Od úterního odpoledne jsem zůstala v posteli kvůli nemoci, co mě totálně porazila. Paralen na snížení teploty jsem střídala s vitaminem C a Bromhexinem na kašel a celé to zalévala hektolitry černého čaje s medem. Tak hrozně jsem si nepřipadala už dlouho, já vážně nemám ráda nemoci, ten pocit, když máte teplotu 38,6 a nemůžete dělat nic jiného než ležet, spát, nebo číst. Čtení je fajn, ale i to po několika dnech začne unavovat. Teď už jsem téměř zdravá, knihu jsem vyměnila za lejstra do kurzu, čaj nemůžu ani cejtit, kafe taky ne, mám neustále na něco chuť a doma přitom není ani sušenka ;)
Celý tenhle týden byl místy až hrozný, v pátek bylo špatně snad úplně všechno a v sobotu se to o moc nezlepšilo. Až dnešek celkem ušel, ale zase se nestalo nic moc zajímavého. Vážně nevím, jak mám dát do kupy devátý týden projektu, protože nejen, že já si prakticky nic nepsala, ale ono se hlavně nic zrovna pozitivního nestalo, nic mě nezaujalo, žádná maličkost mě skoro nepotěšila. Takže tímto se omlouvám, ale dnešní článek je poněkud slabší ;)
Jinak se mám fajn! :D

Tak co se (ne)událo?
• Notebook s novým harddiskem zpátky doma
• Zjištění hesla k wifi
• Dočtení Harryho Pottera a Tajemné komnaty
• Po dlouhé době film na večer
• Čerstvě umytá hlava - to když se několik dní po sobě potíte, nebo mrznete v horečkách
• Americká přeslazená, ale hrozně dobrá čokoláda
• Horká polévka s celestýnskými nudlemi (kdo nezná, rozkrájená palačinka, ale fakt moc dobrá)
• Ten pocit, když někomu druhému uděláte radost :)

Žádné komentáře:

Okomentovat