10. 3. 2013

10/52 ~ Nadpis někam utekl

HIM - Killing loneliness

Drahoušci, nebudu pořád nadávat na blogo-foto-životo-krizi. Momentálně se cpu perníkem a mám rozkoukané Pretty little liars a je mi celkem fajn. Krom toho jsem začala stahovat všemi tolikrát opěvovanou Hru o trůny, běda vám, jestli mě to nebude bavit!
Ve středu jsem úspěšně složila zkoušku na rekvalifikačním kurzu, tímto dnem skončila moje praxe v Tescu. Jak jsem nenáviděla to každodenní vstávání v 5 ráno a místy vážně hroznou nudu mezi regálama, tak jsem cítila zvláštní nostalgii, když jsem naposledy procházela dlouhou úzkou chodbou s okny, z nichž byl výhled na skoro celou prodejní plochu. Člověk si začne někde zvykat a už je zase pryč :)
Co jsem doma, začala se mi ale vracet nějaká ta chuť soustředit se na nějakej film, tak snad se vrátí i chuť fotit a všechno ostatní. Pobavilo mě, jak jsme se s více ženskýma shodly, že doma hodíme nohy na stůl a druhý den hezky uklízet - zjevně jsem nebyla jediná, komu se uhnízdily pod postelí celé chomáče prachu.
Za bezvadnej víkend děkuju Andělím křídlům, v jejichž objetí jsem se mohla ztratit. Po dlouhé době jsem se fakt nasmála oproti začátku týdne mě konečně zase na chvilku nic netrápilo.

A co se událo radostného?

• Usouzení, že si můžu dovolit nosit sukně nad kolena, to je jako výkon! :D
• Konečně jsem se začala pokládat za celkem zdravou, když pominu ten tuberácký kašel
• Zvládnuty zkoušky a konec práce v Tescu - a doma bude zase nějaký ten papír, že něco málo umím
• Možnost spát do odpoledne a celkový odpočinek a dohánění spánkového deficitu
• Po dlouhé době nějaký ten film v postýlce
• Básničky pro mě, zbožňuju to ♥
• Mít někoho, s kým můžu mluvit o všech mých pocitech, i o těch, které nerada přiznávám sama sobě
• Chuť na kafe - která mě během nemoci záhadně přešla, kafe ani čaj jsem nemohla ani cítit
• Perník
• Přítomnost spřízněné duše :)

Žádné komentáře:

Okomentovat