24. 2. 2013

8/52 ~ Jako by žádný čas neuplynul

Zdravím, lidičkové. Opět na svém momentálně úpadkovém blogísku přidávám další článek s (ne)malými radostmi. Předtím jsem neměla čas. To se nezměnilo. Předtím mi dělal problémy notebook. To se změnilo, protože mi nadobro pošel harddisk. Momentálně jsem tedy bez noťasu a čekám, až se opraví. Díky nějakému fotografiimilujícímu andělovi, kterej nade mnou zrovna bděl, když jsem dostala dobrej nápad všechny nezálohovaný fotky preventivně narvat na paměťovky. Protože o den později se počítač prostě nenastartoval.
V pátek jsem byla na moc krásným maturitním plese mého nejlepšího přítele, kde se konala zýároveň sešlost mojí bývalý třídy. Byl to po dlouhé době vážně úžasnej zážitek. Skvělá atmosféra a úžasní lidé, které jsem moc ráda viděla. Většinu z nich jsem neviděla od maturity a přestože je to pěkná řádka měsíců, musím říct, že jsem si připadala, jako bychom se nikdy nerozdělili, jako by žádný čas od té doby neuplynul. Prostě WOW! :)
Ale aby nebylo pořád pěkně, jako následek mě chytla nemoc, takže já s dovolením sepíšu seznam radůstekza tento týden a odporoučím se zpět do pelechu, kde jsem si rozečetla druhý díl Harryho pottera.

Tak co se mi přihodilo?

• Úleva, když jsem si uvědomila, že jsem sice bez notebooku, ale fotka se neztratila ani jedna
• Ten pocit, když vám cizí (a moc hezký) kluk oznámí, že jste moc roztomilí :D
• Náš zašlý obývák byl po mnoha letech přemalován, zas to tam trošku vypadá...
• Horká koupel s pěnou
• Shock! ve slevě (mám ráda slevy)
• PLES
• Setkání se s milovanými lidmi, spolužáky, kamarády, učiteli..
• Lehká opilost a euforie
• ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
• Válení se v posteli
• Spousta černého čaje a Harry Potter

Žádné komentáře:

Okomentovat