17. 2. 2013

7/52 ~ Někdy jsou slova zbytečná

Christina Perri - Jar Of Hearts

Božíčku, tady to sotva existuje, co? Mám novinku, drazí, a není vůbec pěkná. Teda pro mě není pěkná. Momentálně mi zase po půlroce zlobí notebook - něco tak pomalýho jste neviděli. Takže posledních několik dní jsem mohla na něco kliknout a než se to otevře, jít si uvařit kafe, a to to ani moc nezveličuju. Dnes ráno trvalo asi 20 minut, než se nastartoval. krása, že?
Blahořečím si za velikost svojí paměťovky do zrcátka, protože se mi povedlo do ní narvat v rámci úschovny veškeré nezálohované fotky a ještě pár jiných věcí. No a jinak čistím a přemýšlím, co by se dalo dělat, aby ta věc jela jak má. :D
Tenhle týden celý zrovna pozitivní nebyl. Od pondělí mě příšerně bolela hlava skrz skříplej nerv na krku a nešlo s tím nic udělat, až teď o víkendu se to téměř srovnalo. Momentálně mám praxi v Tescu a doma bývám až v 6, vedoucí není zrovna příjemná a práce je někdy k smrti nudná. Až mi skončí kurz, asi o tom nějak napíšu. Ale abych pořád nenadávala, pár momentů stálo za to, i když o nich většinou nemůžu psát :)

O cca 3 hodiny později - teď mi je fakt bombasticky! :D

Teď to dostat z hlavy, protože jsem si nic nenapsala:
• Něžný dotek křídla andělského
• Šatnové vtípky, aneb ten pocit uvolnění, když je pracovní den za vámi
• Tolik vlastních hlášek a stěrů za tento týden ("No my teď doplňujem zvířecí žrádlo." "A co, chutná?")
• Čokoláda o půlhodinové přestávce
• Pohled na roztomilé existence v oddělení pánského textilu
• Nudle s gyrosem
• To hezké oblečení v New Yorkeru :D
• Dnešní nostalgie při prohlížení některých několik měsíců starých fotek
• Večerní konverzace se samýma úžasnýma lidma. Zbožňuju svý přátele.

Žádné komentáře:

Okomentovat