1. 2. 2013

Podzimní Alča

Zdravím, momentálně nemám na blog moc času, bohužel ten osobní život a povinnosti v něm, budou vždycky na prvním místě. I fotografování a úpravu fotek jsem teď musela chvilku ponechat. Momentálně mám takové jakési emocionální období, kdyby byl čas, všechno bych do těch fotek narvala, takhle jen přemýšlím, nemůžu spát a mám psychopatické sny. :)

Dost ale mého rozpoložení. Jsem tu s fotkami, které jsem fotila někdy v říjnu, ale ke kompletní úpravě jsem se nakonec dostala až letos a proto se tu dosud neobjevily ve větším množství. Jedna z nich tu někde zašantročená je, ale teď je tu znova, v nové a hezčí úpravě. Tímto děkuji Alči, že mi postála modelem jako můj první zrcadlovkový pokus. :)

P.s. Už jste na blogu AK četli rozhovor, který se mnou udělal drahý Des? :)











Žádné komentáře:

Okomentovat