3. 2. 2013

5/52 ~ kurzování a milkování

The Subways - Oh Yeah

Drazí, nestíhám nestačím, což vás pochopitelně nezajímá. Ale dnes to vezmu trochu rychle. 52ku zatím dodržuji a baví mě, což je docela překvapivý, protože jsou dny, na nichž se najde máloco krásného, případně publikovatelného. Od pondělí mi začal rekvalifikační kurz, který docela zabíjí můj volnej čas a od středy to bude ještě horší. Nestíhám fotit, nemám na to pořádně ani náladu. Ale něco málo vzniklo, to zase ne že ne. Stále přemýšlím nad novými nápady.
Mám za sebou dny útrpné, kdy mi nebylo dobře a hlavně jsem byla strašně unavená a nemohla spát. Mám za sebou dny, kdy mi bylo neskutečně nádherně, takže když se to sečte, mám se vlastně celkem hezky. :)
Dnes to nebudu protahovat, počkejte si na příště a mějte se nádherně. Pěkné dny a sladké sny po nocích přeje Bels! :)

A co hezkého se stalo tento týden?

• Dostatečný důvod k tomu jít pravdu hodně hodně hodně pozdě spát! :D
• Želva, která kouše.
• Horká čokoláda z automatu.
• Milkování :D
• Smích při čtení a mazání starých esemesek.
• Dlouhé čekání, ale sladká odměna.
• Nejkrásnější den s andělem.
• Svit svíček.
• Modrobílé perníčky.
• Jedenáctihodinový skype s Taychi.
• Domácí zmrzlinový pohár s ovocem.

Žádné komentáře:

Okomentovat