27. 1. 2013

4/52 ~ zima zimoucí, horký čaj chladnoucí, večerní bláznovství

Silver swans - Secrets

Drazí, mám za sebou týden plný běhání po doktorech a úřadech. Zároveň ale taky relaxace, ticha, čajování, komunikace s úžasnými lidmi a inspirace. Včera jsem si zase jednou uvědomila, jak hrozně miluju fotku a jak moc ráda bych fotila a fotila. Mám spoustu nápadů, ale bohužel velmi málo modelek. Brňačky i brňáci, nehlásíte se? :D

Když jsem tak silně inspirována, opět přemýšlím nad změnou designu na tomto blogu. Nějaké minimální změny už tu jsou, změnila jsem písmo, přidala víc kurzívy a trošku předělala menu. Ale chtěla bych něco radikálnějšího, jednoduššího, minimalistějšího. Tento design se mi líbí, hlavně ta fotka, její úprava, chtěla jsem nějaký kontrast a to se povedlo. Ale dnes mi to celé přijde moc robustní, namyšlené, až příliž dokonalé. Je tu nastavený skoro dva a půl měsíce a já jsem dnes zase v jiném psychickém rozpoložení, ke kterému se to nehodí. Zkrátka během února asi očekávejte změnu.

A teď ta nejpříjemnější stránka tohoto týdne:

• dlouhá procházka ledovou mlhavou přírodou, ticho, klid a namrzlé kapičky na objektivu
• filmy s Audrey Hepburn
• nákupy ve slevách (připadám si dospěle...)
• rozhovor s Destinaetusem
• ten pocit, když jste naprosto spokojeni s vašimi vlasy
• po půlroční odmlce mi opět funguje last.fm
• Nishe a Laura Makabresku (miluju)
• andělovo Kolo štěstí pro mě!

A na závěr, když už mi to last.fm funguje, co v poslední nejraději posloucháte za interpreta/píseň?

Žádné komentáře:

Okomentovat