24. 1. 2013

Taychi s Bendou

Je to týden a pár dní, co jsme společně s Taychi a Bendou mrzli na Špilberku a fotili. Teda já fotila je a přestože jsem z celé série vybrala docela málo fotek, za ty zmrzlé ruce a nohy to docela stálo. Jak je mým zvykem, fotky jsem uložila do pc, ty nejhorší smázla a zbytek nechala nějakou dobu uležet. Do jejich úprav jsem se pustila včera během dne a mám z nich radost, protože podle mě se celkem povedly a ještě větší radost mám proto, že se líbí i těm dvěma! :)

Takže pokud tenhle článek čte někdo z Brna a také by chtěl nějaké fotky, své, nebo párové (přecejen se blíží Valentýn), nebojte se ozvat na e-mailu, nebo na mojí facebookové stránce! :)

Fotky jsou v poměrně malém rozlišení, za to se omlouvám a zároveň vás opět zvu na svůj facebook, kde už nějaké fotky ve větším jsou a zbytek se tam objeví časem. ;)










Žádné komentáře:

Okomentovat