4. 11. 2012

Charlie

Předem se omlouvám, že jsem se tak dlouho neozvala, ale momentálně jsem blogování musela odsunout na druhou kolej. V mém životě se teď děje spousta malých změn, snad se posouvám o kus dál a tvořím ze sebe zase něco trochu lepšího. O tom ale jindy. Teď vás nechci nudit svou obvyklou řečí o sobě a svém životě, ale ukázat vám některé z fotek, které vznikly v posledních týdnech.

Tady je výběr fotek Charlieho, kterého jsem na jeho přání fotila před necelými dvěma týdny. Je to moje první zakázka od cizího člověka a na fotky jsem tedy zatím docela pyšná. Fotky budou časem ve větší verzi na deviantARTu (který jsem též zanedbávala) a mnohem víc jich nahraji na svoji novou facebookovou stránku. K té se vyjádřím v příštím článku, teď už vás nechám koukat jen na fotky. :)







Žádné komentáře:

Okomentovat