10. 11. 2012

Tři věci, které tě vzrušují/berou

Tak, popravdě, na desetidenní meme jsem úplně zapoměla. Ale nehodlám to nechat nedokončené, takže se k tomu opět vracím. Po vzoru Taychi jsem si tam přidala /berou, protože… no prostě o mě nemusíte vědět všechno, že?! :D


Den osmý - Tři věci, které tě vzrušují/berou

1. Vůně. Snad každý připisuje body všemu a každému, co mu prostě voní. Ať už je to jídlo, sprchovej gel, nebo někdo druhý. Mám ráda, když mě někdo obejme , já se nadechnu a ucítím něco příjemného, co mi nedá pěstí, ale jen lehce pohladí.

2. Upřímnost. Ve vztahu s někým druhým je to pro mě zásadní věc. Bere mě, když na někoho vypálím otázku a ten člověk mi dokáže popravdě odpovědět. Mám ráda, když mi druhý řekne pravdu. I když to třeba může kolikrát bolet, ale obzvlášť, když je to někdo blízký, o kom vím, že to se mnou myslí dobře, vždycky je lepší, když se mluví na rovinu a nikdo se nesnaží nic nalhávat.

3. Kluk v obleku nebo uniformě. Navíc když je zajímavej? Proč ne…

Žádné komentáře:

Okomentovat