2. 10. 2012

Prý nejlepší přítel člověka

Konečně se mě chytila ta pravá podzimní inspirace a já začala tvořit nový design na tenhle blog. Během dneška jsem ve volných chvílích koukala po všech možných zahraničních stránkách, abych si udělala představu a po dlouhé době mě chytl nápad. Něco čistého, jednoduchého, trochu barevného, něco, co tu ještě ale nebylo. Nápad je zrealizován a během dnešního večera ho sem nastavím. Bude to nejspíš potřebovat nějaké dodělávky, ale základ je a ostatní se dokončí jak bude čas. Takže tohle by tedy bylo. :)

Mnozí si už asi všimli, že jsem zvýšila aktivnost i na DA. Uvidíme, jak dlouho mi to vydrží, ale co fotím zrcadlovkou, říkala jsem si, že bych chtěla zveřejňovat fotky i na nějaké zahraniční stránce, místo, abych si hned jako desítky ostatních pseudofotografů zakládala stránku na facebooku. DeviantART už mám dlouho, ale nikdy mě to tam nijak zvlášť netáhlo. Zato teď tam lezu každou volnou chvíli. Pokud tam máte také profil, nezapomeňte se ozvat :)

Fotka je staršího data, je na ní štěňátko Brionni, které jsem potkala na louce. A zatímco bylo cvičeno, já měla svolení udělat si pár snímků.


Žádné komentáře:

Okomentovat