24. 7. 2012

Že prý zdravím

Dlouho jsem nenapsala nic ze svého osobního života. Po pravdě není moc co psát a já to sem psát v nějakých detailech ani nemám náladu. Od června až minimálně do konce srpna mám brigádu, je to vysilující a bolestivé a některým lidem tam bych fakt ráda něco omlátila o palici. Nicméně prachy jsou potřeba a tak mám o celé poslední prázdniny postaráno, krom víkendu a pondělí, kdy mám volno. To zas čerpám síly a nebo se snažím sejít s blízkými.

S energií jsem na tom fakt bídně. Vstávám v pět ráno (Díky za svého anděla, co mi posílá budíčkové sms) a v pracovním provozu jsem od šesti. Končím když dobře ve dvě, když blbě, ve tři i pozdějc. Následuje rychlý sjezd na kole domů, sprcha a pak jen postel. Z té se prakticky nehnu, začala jsem v ní bydlet. Zevlím na icq, nebo spím, na víc nemám. Když se probudím, jsem zase na icq a tak kolem jedné jdu spát. Když se k tomu dokopu. (Nebo spíš mě anděl dokope.) A druhý den nanovo.

Víkendy jsou lepší. Po troše vyspání jsem schopná jít ven, nebo po icq blbnout s andělem až do rána. Takhle jsem se třeba konečně zase v sobotu setkala s Tay a poseděly jsme v Trojce. To povídání s ní mi fakt chybělo, po icq to prostě není ono, i když ona je člověk,co je online i v reálu úplně stejný.
Volné pondělky má zatím zabrané Luke. A Brno. A Trojka. A Zemanka. A malibu. A nakupování :D BOT! Neb je fakt úsměvný, když si vytipuje tři obchody se skejťáckýma věcma a přelízá z jednoho do druhýho a hledá ty nejlepší boty. Několikrát za sebou. A tak jsme pokaždé poprvé zdravili "Brý den.." a pak už jen "Čáu" a "Zdár". Líbilo se mi, jak jsme si s některejma tykali a jeden prodavač už si neodpustil úsměvnou poznámku "Jste tu dlouho nebyli..," to když jsme k němu vlezli už asi potřetí.
Btw. milostpán se ostříhal a já mám novou zvrhlou zábavu hladit jeho koberec. (Na hlavě!)

Pochopitelně jsem nenapsala referát o tom nejdůležitějším v měsící. Rock For People. Fakt se mi nechce, ale fakt to byl mega zážitek v přítomnosti těch nejskvělejších lidí - Hovna Klér a Barči, která se ukázala jako stejně bezvadnej člověk, jako je její sestra. Jen mě mrzí, že to kvůli mým rodičům skončilo takovým fiaskem. Tohle nebudu rozebírat.

Tak, teď víte, že žiju. Střídavě oblačno, místy bouřky, poslední tři dny slunečno. Šmitec :)

Žádné komentáře:

Okomentovat