30. 7. 2012

Osm způsobů, jak si získat tvé srdce

Deset dní uběhlo a je tu další den. Předem musím říct, že aby jste si získali mé srdce, potřebujete hlavně jednu věc, která v tomto seznamu není. A to je čas. Hodně času. A trpělivosti. A nebo mít jen štěstí (smůlu?) a já potřebu získat to vaše srdce. A fakt nevím, proč to tu píšu, vždyť vy se tu jen otočíte a zase zmizíte :)

• Den třetí: Osm způsobů, jak si získat tvé srdce

1. Nesnažte se tvrdit, že mě znáte. Jenom absolutní minimum lidí z mého okolí mě zná.
2. Říkejte vše narovinu. Nepřetvařujte se. Nepomlouvejte. Nikdy mi nelžete. Hodně těžko se to dá smáznout.
3. Buďte na mě milí. Pochvalte mě občas, mému mizernému sebevědomí to prospívá :) A naslouchejte mi.
4. Buďte věrní. A hodně trpěliví. A tolerantní.
5. Dodržujte sliby. Neslibujte nic, o čem víte, že je nereálné.
6. Věřte mi. Teda ne úplně všechno, co plácnu. Ale celkově, nemůžu věřit vám, když nevěříte vy mě.
7. Respektujte mě. Mé zájmy, mé názory, má rozhodnutí, to, jaká jsem. Nesnažte se za každou cenu nic měnit.
8. Vybočujte. Buďte něčím výjimeční. Ne vzhledem, spíš povahou. Něčím. Buďte trochu blázen, zrealizujte občas i ten nejpraštěnější nápad.

Žádné komentáře:

Okomentovat