21. 7. 2012

Devět faktů o tobě

Myslím, že desetidenní meme se prodlouží na pekelně dlouho. Od prvního dne uběhl víc než týden a je jen otázkou, kdy se tu objeví den další. Ty otázky nejsou zrovna jednoduché, nemyslíte? :D Nebo jsem fakt jen unavená.


• Den druhý: Devět faktů o tobě
1. Dlouho trvá, než si člověk získá moji důvěru. A pokud mě jednou zklame, už se to skoro nedá vrátit.
2. Jsem děsně impulsivní a náladová. Během minuty se může vše změnit.
3. Často dostanu co chci, ačkoliv to ve většině případů bývají drobnosti. Těžko se vzdávám toho, co nemůžu mít.
4. Jsem nepředvídatelná. Prý.
5. Není radno si mě znepřátelit, nebo ublížit mě či mým blízkým. Všechno vracím třikrát.
6. Potřebuju fyzickej kontakt s druhým člověkem. Vlastně se hrozně ráda tulím. :D
7. Jedna z vlastností, které na sobě vážně nemám ráda, je příšerná zvědavost. A schopnost s klidem pokládat nemístné otázky.
8. Neumím vůbec vařit. Můj vztah k jídlu je poměrně rozporuplnej. Nicméně na jeho tvorbu mi asi chybí patřičné buňky.
9. Dřív jsem poslouchala hlavně metal a rock. Dnes ujíždím i na stylech, který by do mě neřekli ani ti nejbližší.

Žádné komentáře:

Okomentovat