19. 10. 2015

Z podzimní procházky

Milí jelínci,

v neděli odpoledne jsem využila trochu umoudřeného počasí a vydala se s fotoaparátem na krátkou procházkou do našich luků a hájů. Měla jsem chuť na trochu relaxace, přemýšlení a hudby ze sluchátek, což se právě skvěle kombinuje s focením různých líbivých přírodních krás, které oko postřehne. Bohužel jsem ale neměla ten správný fotografický den, protože mi nepřála technika. Zrcadlovku jsem pouze ve pěchu drapla cestou z domu a že se mi téměř vybíjí baterka jsem si všimla až na loukách. Mimo jiné zlobila i naprasklá paměťová karta. Nakonec i vlivem dalších okolností se pokazila má tvořící nálada a já nakonec chodila takzvaně od ničeho k ničemu a jen občas na něco zaměřila svůj hledáček. Fotek tedy vzniklo velmi málo, ale zase vždy je lepší něco, než nic. Snad příště. :)

Chtělo by to nějaké nové fotogenické místo. A vlastně po pěkně dlouhé době mám chuť fotit i člověka. I když to ani moc neumím a i když mé představy se často liší od představ druhých. Prostě mám chuť. Jižní Morava? Brno? Nehlaste se všichni!

Nakonec něco, co miluji.









Žádné komentáře:

Okomentovat