12. 1. 2015

Cesta za miliardou hvězd

Nový rok je zatím samé krásné překvapení. Když jsem dávala dohromady seznam míst v Brně, která chci navštívit, ani ve snu mě nenapadlo, že si jednu z položek budu moct tak brzy odškrtnout. Proto mě nesmírně zahřálo u srdce, když jsem se před pár dny přihlásila na facebook a tam na mě čekaly dva odkazy na přednášky v digitáriu že ať si vyberu, co by se mi líbilo víc. Anděl zlatý! ♥
Sobotní věta "Naplánuj si, kam půjdeme příští víkend, ať to letos všechno stihneme," zřejmě způsobila, že jsem začala zářit jako žárovka, Ale o tom snad někdy jindy.
A tak se tedy splnil jeden ze stovek mých malých snů a já tuhle sobotu ruku v ruce s Andělem navštívila brněnské planetárium. A že se podstatně změnilo od té doby, co jsem tam byla naposled jako dítě. Všechno je zmodernizované, z té krásné grafiky jsem se cítila jako ve snách a o těch měkoučkých polohovacích sedačkách ani nemluvím! 3:-)
Jak nápis dávno prozradil, vybrala jsem si přednášku s názvem Cesta za miliardou hvězd. Nechtěla bych toho moc prozradit a tak můžu jen vřele doporučovat - určitě to stojí za to. Připomenete si, kde se jaká souhvězdí vlastně nacházejí. Dozvíte se taky něco o slavných řeckých bájích, které jsou ve hvězdách vepsané. Při pohledu do galaxie si parádně zarelaxujete a odejdete s nějakou tou vědomostí navíc a hlavně s pocitem absolutního nekonečna.
Přednáška začala o půl sedmé a i když jsme přijeli na místo s víc než dostatečným předstihem, byla už dávno tma. Proto se chci na Kraví horu za nějakou dobu vrátit a udělat si procházku. A třeba i absolvovat nějakou další přednášku v planetáriu. :)


Jedna tématická ~ foceno mým miloučkým Cube1

Žádné komentáře:

Okomentovat