26. 5. 2013

21/52 ~ Když je každé pohlazení potřeba

Lana Del Rey - Young and Beautiful

Odkaz na tuhle píseň tu není jen tak pro nic za nic, jako že se mi líbí a chci, abyste si ji poslechli i vy. Ano, chci, abyste si ji poslechli. Protože je absolutně dokonalá a právě teď má v mém životě velikou roli. Doprovází mě každým dnem a vzbuzuje ve mě neskutečné emoce. A mnohé vzpomínky. Vyjadřuje mě samotnou zrovna v tomhle stádiu. A čekání, jak se vše vyvine, jakým směrem se vše bude nadále ubírat.

Děkuju Laně Del Rey, momentálně je mi velku inspirací.

Je mi fajn, protože:

• můžu poslouchat Young and Beautiful
• můžu poslouchat Lanu Del Rey
• snad budu mít konečně stálejší práci
• jsem byla s Alčou v Subway
• mám nový superkrásný šatičky a spoustu jinejch blbostí
• jsem včera byla v čajce s Taychi, Danielem Hlouškem a Tomem Báťkem
• jsem napsala Kláře dopis

Žádné komentáře:

Okomentovat