19. 5. 2013

20/52 ~ Dum spiro, spero

Drazí,

momentálně si připadám trošku jako když mě přejede náklaďák. Proto to dnes bude asi krapítek kratší a já si pak dokoukám seriál a nachystám se pomalu do pelíšku. A pak možná začnu koukat na další seriál, ale to je vedlejší. Zkrátka jsem moooc unavená. Což by nevadilo, kdybych zítra nekřesťansky brzo nevstávala, že...
Tenhle týden mám najednou v hrozné mlze. Byl pracovní, byl přemýšlející a taky jsem se jeho větší část potýkala s úpravou fotek, které jsem fotila minulý pátek. Možná si vzpomínáte - nebyla jsem z toho focení moc odvařená. Ale nakonec vše dopadlo dobře, fotky se mi povedlo doupravit tak, aby se líbily (až na jednu, u které si ještě nevím rady) a já nakonec dostanu zaplaceno ještě víc, než jsem původně chtěla! :)
Pátek a sobota proběhly převážně úklidově. Rodičové od pátku do dnešního odpoledne odjeli kamsi pryč, tak jsem měla na vše klid a nikdo mi nezavazel. V sobotu v podvečer ke mě přijel můj drahý nejlepší přítel. Nic mě tolik nedokáže nabít, jako jeho přítomnost. Ty naše ztřeštěnosti a hezká slova na pohlazení. Polehávání v posteli a povídání si až do časných ranních hodin. :) A tak dále.

* Dum spiro, spero - Dokud dýchám, doufám


Je mi hezky, protože:

• jsem v pondělí byla konečně u kadeřnice trochu zastřihnout vlasy
• v úterý jsem byla tak vyždímaná, že jsem prospala celé odpoledne
• jsem našla pár fakt pěkných citátů
• můj nejlepší přítel dal oba didaktický testy
• ve čtvrtek jsem sice brzy vstávala, zato jsem se už dlouho necítila tak odpočatá
• jsem s předstihem dokončila úpravy onech zatracených fotografií
• se fotky velmi líbily, což mě opravdu potěšilo
• mě na facebooku našla Evelin
• jsem stihla všechno, co jsem si naplánovala
• jsem jedla děsně dobrý slaný štrůdl
• mám někoho, kdo mě vyslechne a dokáže zhodnotit moji situaci
• hrozně ráda někomu působím radost, byť mu jen podstrčím něco dobrého ma cestu domů
• jistě se ještě najde něco dalšího :)

Žádné komentáře:

Okomentovat