5. 5. 2013

18/52 ~ Prahnoucí

Yoav ft. Emily Browning - Where Is My Mind

Zdravím,

momentálně jsem v podivném rozpoložení, toužící po nějaké velké pozitivní změně ve svém životě. V poslední době toho (rozhodně ne jen) moje nervíky docela dost zažily. Je to adrenalin, trochu větší pohyb vpřed, ale rozhodně ne všechno je růžové. A já najednou toužím po něčem růžovém, zářícím, něčem, co mě nakopne!
A přitom mám pocit, že mě něco nakopává, nebo možná spíš já sama sebe - ale do zadnice a to není zrovna to správné místo. Mám strach, bojím se, že něco přijde, ale pozitivní to právěže nebude. Každopádně se něco ve mě děje a já sama se sebou se můžu zatím pouze dohadovat, co to sakra je a jak vše vlastně dopadne.

Jinak jsem v poslední době v rozpacích ohledně blogu. Píšu články, nebo spíš nemalé radosti, takže blog vyloženě neumírá. Když je čas, přibude i nějaký článek z jiného koutku. Mám v plánu zase začít přidávat nějaké fotky, protože jsem zase začala docela dost fotit a tak nějaká ta zásoba je. Na druhou stranu si pohrávám s tou zlou myšlenkou - má to vůbec cenu?
Já si opravdu nemůžu stěžovat na návštěvnost. Vážně není nijak zvlášť vysoká, ale tolik mi na ní nezáleží. Spíš mě mrzí, že není větší odezva. Ty komentáře jsou v poslední době opravdu mizivé. Na jednu stranu to chápu, protože přecejen - na mé radosti asi není moc co napsat, navíc nemám na blog tolik času a články svých oblíbenců sice čtu, i když s velkým zpožděním, zato tak moc nekomentuju.
Takže teď zbývá otázka, co s tím? Co změnit? Co přidávat? Jak se chovat?

Jinak z (ne)malých radostí...:

• setkání se s Klér
Čarodějáles
• povídání si až do pěti do rána a pocit, že můžu mluvit o všem, co mě napadne
• naprosto skvělá vůně, jako dárek otci k narozeninám
• dort
• krásná zelená příroda ještě po dešti
• nové knížky
• chápání blízké bytosti
• protáhnutí celého těla
• dlouhá příjemná sprcha ve vlažné a nakonec studené vodě
• třídění šatníku a nekompromisní zbavování se věcí, které nenosím
• ten pocit, když si uvědomíte, jak vaše tělo oproti minulým létům vypadá dobře
• a taky zjištění, že ta fyzická námaha stojí za to, že najednou zvládnete víc, než kdy jindy

Žádné komentáře:

Okomentovat