2. 1. 2013

Optimisticky začínající třináctka ~ Nějaká ta přání

Imagine Dragons ~ Radioactive

Začal nový rok a v mé mysli je spousta očekávání a touhy po změně, ale také energie a jak již nadpis hlásá, i pro mě, střelce, typického optimismu. Víte, Silvestr je pro mě hodně důležitý den v roce. I když někdo říká, že to je jen obyčejný den, po jehož konci nezačne nic jiného, než další rok, nejde o žádnou jinou změnu, tak pro mě končí a zároveň začáná další fáze života. Pravidelně každý rok čistím svou mysl a přemýšlím nad rokem, který uběhl, co mi dal a vzal a co mě asi čeká dál.
A také mi přijde důležité, jak se při překlenutí z jednoho roku na druhý cítím. Jak to tak bývá, když se vám hned ráno něco pokazí a po celý den se na vás ta negace už jen nabaluje - u nového roku je to stejné. Když je první leden mizerný, mám špatný pocit, že tak mizerný bude i celý rok - dobrá nálada, touha po zážitcích i optimismus jsou pryč. A to není zrovna nejlepší začátek.

Silvestr 2012/2013 se nejdřív taky místy moc vesele netvářil. Všechny plány, které jsem se snažila uskutečnit neustále kvůli překážkám vypadaly, že padnou. Ale nakonec jsem přecejen nezůstala sedět na facebooku, jak jsem se už vážně začala obávat. Naopak to byl snad nejlepší konec roku, který jsem zažila, s tím nejlepším člověkem, co znám. A kterému jsem hrozně moc vděčná, protože sami dobře víme, co všechno pro to, aby byl se mnou, musel obětovat. :D

Co se týče roku 2012, byl psychicky docela náročný. Můj život se dost změnil. Maturita, odchod z intru, ztráta kontaktu s mnoha lidmi, přerušení přátelství s psychickým upírem, prohloubení vztahů a seznámení se s novými lidmi, nové příležitosti fotit, pochybování o vlastním domově, začátek proměny vlastního já, a mnoho dalšího.

Je začátek roku 2013 a přede mnou leží ještě 363 dní, jako štos nepopsaných sněhobílých papírů, čekajících, až je popíšu. Nemám představu, jak to bude letos vypadat, vím, že to nebude snadné, ale pevně věřím, že mě čeká něco hezkého, že se zase dostanu o kousek dál, hodlám na sobě pracovat a taky bojovat o nějaké to štěstí.

Na začátku roku si někteří dávají předsevzetí, více či méně realistická, která si chtějí splnit. Já si nedávám předsevzetí, já si tvořím seznam cílů, kterých bych chtěla dosáhnout a seznam přání, které si přeji, aby se splnila. Popravdě, začala jsem nad tím přemýšlet teprve včera večer, což neberu jako mínus, ale jako jednu ze změn oproti minulosti, které se dějí. :D Takže co bych letos chtěla?

• Najít si konečně práci. Ve které pokud možno vydržím dlouho.
• Zamilovat se. I přes ty převysoké nároky. (Poznámka určité osobě: co si o tom myslíš ty? :D)
• Obarvit si vlasy na červeno.
• Nepít víc, jak dvě kafe za den.
• Udělat řidičák. Neboli využít dárku k dvacetinám od rodičů a zdevastovat naši felicii, než jí propadne technická.
• Fotit, fotit, fotit. A mít alespoň 250 fanoušků na svojí facebookové stránce.
• Nevážit víc jak 55 kg.
• Odolávat strachu a využít každé příležitosti poznat něco nového.
• Vrátit se k angličtině.
• Nepřestat blogovat. (Obzvlášť, když si poslední dobou všímám, kolik blogerů mě má v oblíbených, vážně moc děkuju!)

Ono se toho jistě najde daleko víc. Jedna věc mě třeba napadla dnes v noci, ale tu sem psát nebudu. Cekově prostě chci, aby tenhle rok za něco stál, ale nemůžu sedět a čekat, až něco přijde, musím jít a něco pro to dělat, ať už to jsou malé radosti, které nám brzy vypadnou z paměti, nebo velké věci.

Tak a kdo to dočetl do konce, má u mě malé plus! :D

Žádné komentáře:

Okomentovat