6. 1. 2013

1/52 ~ Co přišlo se začátkem roku

Zdravím vás, druhý článek v tomto roce bude trochu kratší, ale pro mě a tento blog neméně důležitý. Chtěla jsem Clamor trochu zpestřit něčím novým, a zároveň milým a pozitivním. Nějakou dobu jsem dumala a pak se rozhodla inspirovat Lenkou z lenii.blog.cz a udělat takový celoroční projekt, kdy každý týden budu zapisovat pozitiva z toho předešlého a tak se postupně bude tvořit souhrn toho hezkého z roku 2013. Jinými slovy (ne)malé radosti 2013. Zároveň se naučím víc vnímat to hezké a dobré kolem mě, i když mi třeba nebude nejlíp. Každý hrnek čaje je bod k dobru.
Znám sama sebe a nevím, jestli ten projkt vůbec zvládnu dokončit, ale chtěla bych se snažit, tak mi držte palce a třeba se i přidejte! :)

A teď už na to hezké, co mě tento týden potkalo:
• Silvestr - jedna velká radost sama o sobě, nezapomenutelný zážitek!
• Dobrá nálada a pozitivní pocity po celý týden - to je u mě prostě WOW!
• Spánek v novém flanelovém pyžamu, které jsem dostala pod stromeček. Nechce se mi vylízat z postele víc, než kdy předtím.
• Návštěva babičky a prohlížení si starých fotek mých předků, vzdálených příbůzných a otce, když byl malý.
• Ten pocit, že mě někdo rád vidí a vyhledává mou společnost. Bez komentáře.
• Malinový a borůvkový koktejl v Zemance.
• Nový diář 2013 - a už jen zaplňovat událostmi, úkoly a myšlenkami.

Žádné komentáře:

Okomentovat