23. 12. 2012

Bloglovin.com aneb vyzrála jsem na chybějící oblíbené blogy

Pokud vám nadpis přijde divnej, tak... mě taky. Někde nastala chyba a já nejsem dostatečně soustředěná na to, abych určila kde.

Když jsem v předešlém článku psala, že hledám jinou alternativu z úvodní strany odstraněných oblíbených blogů, napsala jsem, že ji zatím nenacházím, ale nebyla to tak úplně pravda. Už tak půl roku zpět jsem se zaregistrovala na stránce bloglovin.com, ale vzápětí jsem na ni tak nějak zapoměla a ani ji nevyzkoušela. A když jsem psala onen článek, teprve jsem si pohrávala s myšlenkou, že jak ho zveřejním, přihlásím se na bloglovin a přijdu mu na kloub.

No a nakonec Arvari napsala ten žůžovní článek, kde na bloglovin.com upozornila a vychválila ho do nebes a já měla jasno. Takže už včera jsem si tam odklikala follow na všechny své oblíbené blogy a stránky a sledovala, co se bude dít.

• Je pravda, že to trochu trvá
• Ale na druhou stranu to nebere jen nové články z blog.cz, ale snad odkudkoliv, což je neuvěřitelná výhoda.
• No a ještě jedna takový bonus, že mě každé ráno chodí na mail výpis a ani na té stránce nepřečtené články nikam nemizí, takže pokud nějakou dobu nejste na internetu, nemusíte se bát, že se někde nějaký článek zapomene - což se na blog.cz mohlo stát poměrně snadno.
• Ve výpisu je také náhled článku a taky fotka, není to jen obyčejný seznam nadpisů, jako to bylo tady.
• A nakonec perfektní věc pro ty, kterým na úvodní stránce chybí komentáře - na bloglovinu je lze sledovat taky a to jak u svého blogu, tak i u jiných blogerů.

Takže pokud i vás tak moc trápí změny na úvodní stránce a chybějící nové články oblíbených blogů, neplakejte a zaregistrujte se na bloglovinovi. A nebo čekejte, jestli se administrátoři neumoudří, ale to mě se tedy nechtělo.

Celé to zní jako velká ohromně trapná reklama, že? :D

Žádné komentáře:

Okomentovat