27. 9. 2012

Je mi to jedno - It doesn't matter

Při tvoření téhle fotky mě napadlo, že bych mohla po dlouhatánské době přidat něco k TT. Je tedy pojmenovaná podle něj. Celkově jsem se tak zamýšlela nad tím, co je mi jedno a co ne. Když je tohle takový fotočlánek a nejdůležitější je zde ona fotka, budu mluvit k fotkám.
Dříve mi ani moc nezáleželo na tom, jak moc dobře fotka vypadá, jaké má světlo, jak je zaostřená, kompozice atd. Co mám zrcadlovku, dávám si na tom docela i záležet a taky mě to stojí mnohé rozčilování :D Neumím to, fotím vlastně jen intuitivně a to minimum, co umím, jsem mnohdy odkoukala od jiných fotoblogerů :D Vlastně samotný blog mě přinutil se více fotkami zabívat, více nad nimi přemýšlet, experimentovat atd.
Ale to odbočuju od tématu. Dřív mi bylo jedno, jak fotka vypadá. Protože jsem oběvila kouzlo programů na úpravu a říkala si, že to tam pak hodím, fotku oříznu, doostřím, upravím barvu atd. Ale tohle umí každý debil, dámy a pánové. O tom fotografie a umění fotit není, i když každý fotograf upravuje. Někdo míň, někdo víc. Podle mě je talentovaný fotograf ten, jehož fotografie druzí obdivují, přestože upraveny nejsou, nebo jen minimálně. Či vkusně, že.
Takže to by bylo jen takové moje zamyšlení, aneb "když si mozek dělá co chce".

Fotka vznikla dnes kolem poledne. Víceméně šlo jen o hraní si se zrcadlovkou a různé přenastavování. Konečně jsem sebrala odvahu a šla do manuálního nastavení. Dan by měl jistě radost :D


Žádné komentáře:

Okomentovat