8. 9. 2012

Čtyři věci, co tě dokážou znechutit

Jde to pomalu, ale jistě. Další den. Když si to tak čtu, hned bych pár dalších bodů zase přidala. Třeba neupřímný chování, vysmívání se za zády, ponižování druhých, arogance... a zkrátka všechny ty úžasné vlastnosti, které zvyšují všechno negativní kolem. Nemám ráda lidi, co dělají schválně zlo, vlastně já vůbec nemám lidi moc v lásce a když mám příležitost se jim vyhnout, tak to taky udělám. Ale to se dostávám opět jiným směrem.


Den sedmý - Čtyři věci, co tě dokážou znechutit.

1. Lidé, kteří odsuzujou věci, co neznají. Nečetli knihu, neviděli film, neslyšeli písničku, nemluvili s tím člověkem. Ale někdo říkal, že je to špatné, tak je to prostě špatné a tečka. A dělá to každej!


2. Úzké vydýchané prostory plné upocených lidí. A nejlíp opilých ještě k tomu. Takže narvané dopravní prostředky občas s mizerným psychickým rozpoložením přežiju. Obchodní centra a všechny ostatní místa, kde se shromažďuje velké množství lidí zvládám taky. Ale jestli mě chcete přinutit jít do nějakýho šílenýho nočního klubu, chlastat, kalit a tancovat, vynesu vás v zubech!

3. Extrémy v počasí. Moc velký vedro a moc velkou zimu. To trpím. Nejradši mám podzim, nejen kvůli počasí, ale i kvůli hezké atmosféře a pohledu na spadané listí, barvy atd. A jaro, kdy se zase vše probouzí a sluníčko hřeje tou správnou mírou.

4. Hodně vypasený lidi (děti), co seděj u televize a cpou se sladkým. Tohle ode mě, linýho jedince s ne zrovna ideální postavou, vyzní docela hnusně. A taky za to někdo nemůže, že jo, geny, nemoce atd. Ale aby se zdravej člověk takhle dobrovolně zřídil… to mě dokáže znechutit teda pořádně.

Žádné komentáře:

Okomentovat