23. 8. 2012

Šest věcí, o kterých si přeješ, abys je nikdy nebyl býval udělal

Tohle bude těžké, protože fakt nevím, jestli dokážu všech šest vyjmenovat. Nemyslím si, že bych udělala ve svém životě tolik radikálních chyb, nebo si na ně možná raději nepamatuju. Nebo možná není ten pravý den na tenhle článek.


• Den pátý - Šest věcí, o kterých si přeješ, abys je nikdy nebyl býval udělal.

1. Lhala jsem. Jasně, všichni lžeme. někdo míň, někdo víc. já se snažím moc nelhat, hlavně jsem poučena právě z této skutečnosti. Ale kdysi dávno jsem to udělala a později toho moc litovala. I když to možná ten člověk ani nezjistil. Nebo zjistil a přímo mě to nikdy nedal najevo. Ale ztratila jsem tak jistou příležitost. A nejhorší je, že když jsem to chtěla napravit a říct pravdu, už to prostě nešlo.

2. Moc jsem toho o sobě prozradila člověku, který si to nezasloužil. Moc a zároveň příliš málo na to, aby vše správě pochopil. A tak něco opět dopadlo hodně špatně. Nicméně jsem z toho nakonec vyšla třeba i líp, než bych si mohla myslet. Nevím.

3. Ožrala jsem se jak dobytek. A nasávala jsem dál, i když jsem jednomu člověku slíbila, že už nebudu. Možná vám to přijde jako prkotina, ale onomu člověku to dost ublížilo. A já to viděla, jak kruté a uplakané bylo tehdejší střízlivění. Ještě jednou děkuju, žes mi odpustil.

4. Každá ošklivá věta, kterou jsem komukoliv kdykoliv řekla ze vzteku a přitom ji nemyslela vážně. Nerada vidím smutek druhých, obzvlášť když za to můžu já.

5. Nechala jsem si dát do pokoje plovoucí podlahu. Vypadá sice fakt krásně, ale jde na tom vidět veškerý bordel a mě fakt nebaví chodit a pořád dokola to drhnout.

6. Možná až příliš velké odhalení identity na internetu. Hlavně tady na blog.cz, občas bych spíš ráda zůstala v utajení, takhle mi přijde, že mě každý druhý zná :D (Hloupost…)

Žádné komentáře:

Okomentovat