21. 12. 2011

Vzpomínka na podzim

Podzim je dnešním dnem oficiálně v háji. Už proto, že já se dnes probudila se sněhem za okny. :) Ale v pc mám spoustu fotek s podzimní tématikou, tady se dlouho žádná série neoběvila, tak myslím, že je vhodné to napravit.
Tyhle fotky jsou z října, cvyknuté na loukách, kousek za naším domem. Tehdy se mi nijak zvlášť nevedlo, nešlo mi zaostřit a ke všemu byl vítr, takže většina fotek skončila v koši a já, naštvaná, je nechala ležet ve složce bez úprav. Nyní jsem ale fotky promazávala a vypalovala na CD (Dělám to tak každý rok, kdyby se s pc něco stalo a já o všechny fotky přišla, asi by mi hráblo.) a nedalo mi to, pár jsem jich musela upravit. A protože se na ně v rámci možností dá docela koukat, jsou tady :)
Za kritiku budu ráda ;)




























Žádné komentáře:

Okomentovat