21. 5. 2011

Skromný poznatek

Vážně si někdy připadám, že jsem asi úplně blbá a všeho se zbytečně děsím. Jen si tak pročítám články na téma maturit a připadám si nepatřičně, protože spousta lidí píše, jak jsou státní maturity lehké a že by je měl každej zvládnout atd. Přičemž já a spolužáci si z prdele říkáme, že si zjevně čtvrtej ročník raději zopakujeme.

Vážně, fakt si myslíte, že je státní maturita tak jednoduchá? Nebo všichni máte IQ minimálně 130, chodíte na gymnázia a lidi z nějaký průmyslovky, jako já, vám připadaj jako tupá špína?

Fakt nevím, žila jsem v představě, že hloupá nejsem, ale přesto se na čtvrťák netěším a z matury mám celkem nahnáno.

To jest krátký poznatek psychopata.

P.s. Upozorněte mě, jestli tenhle článek vyzní nějak nepatřičně nebo urážlivě. Není to účelem, ale zvolená slova nemusejí být tak úplně správná.

Žádné komentáře:

Okomentovat