24. 8. 2014

If you want to be happy...

then be.

Myslela jsem, že už nikdy nezačnu zase malovat. Tedy ne, že bych se o to nesnažila. Ale co jsem odmaturovala, jako by veškerý zájem opadl a s ním se ztratil i ten miniaturní kousek talentu, který jsem měla. Pak najednou ta chuť byla, ale ty skvosty, které jsem vytvářela... většinou vše končilo roztrhané a pomuchlané v koši. A ve mě se jen mísil vztek s pocitem naprosté neschopnosti.

Uvědomila jsem si, že jsem vše zapomněla. Že jsem zase na absolutním začátku a že pokud se k tomu chci třeba zase trošku začít vracet, že potřebuji čas a trpělivost. A motivaci. Motivace byla. ,,Chci, abys mi taky něco nakreslila." ,,Dobře, pokusím se..." Čas, trpělivost a hlavně vědomí, že i začít od něčeho úplně jednoduchého bohatě stačí, se také našli. A láska, bez ní by tohle květnové minidílko vůbec nevzniklo.


Třeba zase začnu malovat.

Žádné komentáře:

Okomentovat