7. 1. 2014

1/52 aneb Začínáme znovu!

Rozhodla jsem se druhým rokem spustit projekt 52 nebo-li (ne)malé radosti. A málem jsem na něj zapmněla. (ne)malé radosti 2013 se moc nepovedly, protože ať už mě jakkoliv bavily, v půlce roku nastal takový zásek kvůli nedostatku času a chuťi blogovat. A krom toho i dní, ve kterých bych měla možnost najít něco pozitivního, aniž by se to motalo pořád dokola.

Musela jsem trochu upravit způsob, jakým jsem projekt minulý rok vedla. Tak trochu nahradil rubriku zápisník. Příspěvky občas byly dost dlouhé a to mě nakonec i trochu odradilo v projektu pokračovat, protože když člověk nestíhá ani pořádně spát, nebo se věnovat jiným koníčkům, těžko ze sebe bude plodit dlouhé zápisky ze svého života. Teda já určitě ne.

Letos tedy články do této rubriky budou zpravidla jednoduché a kraťoučké. A budou sloužit opravdu jen jako seznam radostí za uplynulý týden. Na ostatní blafy bude místo jinde.

Takže startujem! ♪♫

~ filmování a pocit, že nemusím druhý den do práce
~ výlet do aquaparku a relaxace ve wellnessu
~ přehrabování se v knížkách
~ Já padouch II.
~ komentáře u předešlého článku

Od středy do neděle, proto tak krátce.

A ještě vás poprosím o jednu laskavost. Aktuální design tu je už pár měsíců. Oproti jiným blogů se to zdá stále relativně krátce, ale vzhledem ke své jednoduchosti se může hodně snadno okoukat. Proto bych se chtěla zeptat, zda vám vyhovuje, nebo už se na něj nemůžete koukat a chtěli byste změnu? Hlasujte v anketě! :)

Žádné komentáře:

Okomentovat