9. 6. 2013

22 + 23/52 ~ Změnové období

Example - Come Taste The Rainbow

Drazí,

tak došlo k prvnímu výpadku (ne)malých radostí. V neděli na to prostě nebyl čas a v týdnu jsem usoudila, že nejlepší bude, když další neděli zveřejním prostě doublečlánek a bude. :)
Poslední dva týdny byly velice prapodivné. Přišla spousta změn a já se teď s nimi vyrovnávám a přizpůsobuju, což není jednoduché. Největší nápor dostává moje psychika. Bohužel mé povahové rysy jsou už řadu let velice pevné a nelze je jen tak pozměnit, jak by se mi zrovna hodilo, a tak moje dušička právě zažívá slušné otřesy. Nechce se mi mluvit nijak konkrétně, ale uvidím, jak se vše vyvrbí a já doufám, že dobře. :)
Jinak v poslední době čím dál tím víc miluji čajovny, je to kouzelné voňavé místo, kde se člověk úžasně uvolní a může v klidu relaxovat. Ať už ve větší společnosti, nebo sám :)

(ne)malé radosti za 22. týden:

• Anděl udělal maturu :)))
• Dočtení Gejši, načnutí Prázdného místa a Mlčení jehňátek
• Ten pocit, když si člověk mojí zručnosti ve vaření, dokáže vytvořit vlastní teplou véču :D
• Generální úklid obsahu notebooku a zredukování pracovní plochy na minimum + nová tapeta :3
• Záloha filmů a fotek
• obdarování náramkem - dělat (ne)malé radosti i ostatním je samozřejmost :)))
• Legendy staré Prahy
• Filmový víkend s neteřemi

(ne)malé radosti za 23. týden:

• Začátky
• Andělský karty :)
• Žádost o ruku :D :D
• Jeden krásný soukromý rozhovor v Chajovně :)
• Čokoláda od táty
• Lidé, kteří dokážou být příjemní
• Setkání s bývalou spolužačkou a příjemný rozhovor
• Red Bull
• čokoládový dort
• Zvíře

Žádné komentáře:

Okomentovat