20. 1. 2013

3/52 ~ Potřebuji velkou dávku energie

Kari Amiriam - A Poem

Zdravím, takže moje fotková krize není ještě tak úplně zažehnána a přidáví se k tomu i moje typická blogová krize. Chtěla bych, aby mé blogování bylo stejně plodné, jako v minulých měsících, ale ta zima mi prostě nepřeje, připadám si nehorázně unavená a nemám moc náladu a navíc mám sklon k tomu být nehorázně protivná. (Děkuji, Andílku, že to se mnou vydržíš.) Do jakékoliv činnosti se musím ukecávat a nejhorší je to ráno (nebo spíš dopoledne) kdy mám lézt z postele. Na druhou stranu je mi pořád docela často i hezky, usmívám se jen sama pro sebe a snažím se to přenést i na své okolí, když to jde. :)

K projektu chci ještě říct, že už jsem si ho stačila upravit trochu po svém, původně by to mělo být sedm radostí, na každý den jedna, jenže některý den ze sebe vypotí sotva jednu a jiné jsou těmi radostmi tak nabité, že mi přijde škoda si je tu nenapsat. Takže někdy jich tu může být třeba víc :)

Takže co mi tento týden vytvořilo úsměv na tváři:

• Lechtá mi ego, když po mě někdo chce radu ohledně fotek.
• Focení na Špilberku s Taychi a Bendou.
• Černý čaj s medem, který pmohl při škrábání v krku.
• Úsměv na rtech hned po probuzení hezkou smskou.
• Omamně vonící Cukrová pusinka.
• Ten krásný proslov na Petrově, který si chci pamatovat do konce života :)
• Nejroztomilejší podkolenky, co jsem kdy viděla jako dárek :)
• Slovo "kulatý" xD
• Motivační kartičky z kurzu tvůrčího plánování.
• Ten pocit, když vám někdo nádherný řekne, že jste nádherní :D



Žádné komentáře:

Okomentovat