13. 1. 2013

2/52 ~ (ne)malé radosti číslo dvě

Hollywood Undead - Outside

Zdravím vás, v poslední době není zase tak moc fotek, abych je hodila do celého článku, takže šetřím a tu a tam se piplám s tím, co jsem stačila stvořit. Možná by to chtělo rozjet ještě nějaký malý projekt, ale tak snad to nebude tak hrozné, aby to tu začalo nějak zahnívat.
Tento týden byl plný zvratů, ne všechno bylo úplně na skákání do vzduchu radostí a děly se i věci, které mi místy trochu ničily náladu. Ale od začátku roku jsem stále nastavená celkem pozitivně, takže jsem se nedala a nakonec je neděle pozdě odpoledne a mě je příjemně. Z nejzajímavějších zážitků tohoto týdne bylo nepochybně včerejší odpoledne, které jsem strávila s Taychi, Danielem Hlouškem a Tomem v Chajovně. Příští týden mě čeká pár focení, na které se ohromně těším a modlím se, aby vyšlo hezké počasí - minimálně aby nepršelo - tak si na mě v úterý a v pátek vzpomeňte! :)

No a teď už k pozitivum uběhlého týdne:

• Ten pocit, když radostí nemůžete usnout!
• Ryonen - moje největší inspirace (viz fotka níž - ta není moje, fotil ji jistý Ryan Muirhead, pro upřesnění :))
• Odpolední zdřímnutí
• Pretty Woman - kdo by to byl řekl, že ten film má už 23 let?
• Nové album Hollywood Undead
• Andělův souhlas s tím, že mi při focení bude stát modelem. Konečně! :D
• Po půl roce černý čaj - kam se na něj ty ovocné hrabou.
• Taky ta sobotní Chajovna
• Anděl na Bels něco kuje a Belsiště neví co! :D

Žádné komentáře:

Okomentovat