24. 9. 2012

Připravující se na podzim

V posledních měsících se rozhodně nenudím. Skončilansice brigáda a do školy nechodím, o práci jsem zatím taky nezavadila. Ale stejně si každý týden musím rozplánovat, abych stihla vše, co chci a stačila se setkat i s přáteli. Zatím to vychází krásně, nestěžuji si.
V neděli před týdnem jsem se po neskutečně dlouhé době setkala s kamarádem ze základky. Zároveň jsme se domluvili na nějakém menším focení, což mi udělalo velkou radost. Zrcadlovku zatím sice moc neovládám a fotím hlavně na automat, ale už jsem takhle domluvená s bíce lidmi, což potěší.
Od úterý do pátku jsem byla na menších prázdninách u (bývalé) spolužačky Lidušky. V jedné konverzaci na fb vyplynulo, že už nám začíná z domova hrabat, takže se na tyhle dny naplánovala soukromá dívčí jízda.

Sobota byl (nejen) pro mě velmi důležitý den. V Brně jsme si dali sraz s Taychi, Danem, Tomem a Niky. Po delších úvahách kam zapadnout, jsme nakonec zalezli do Chajovny, kde se mi okamžitě zalíbilo. Přidala se k nám i Niky kamarádka Míša a hezky se o nás staral Taychin oblibenec a číšník Adam. Já s klukama jsme si dali melounovomátovou vodní dýmku ("V Olomouci je lepší, musíš přijet do Olomouce!") a každý popíjel čaj (nebo colu z petláhve) a později jakousi ořechovou směs ("Ne, nedostaneš! Dokud neřekneš nějakou příhodu, ty ani tom nedostanete oříšek!" aneb můj pokus rozmluvit Dana.). Taychi odešla brzy, já s kluci jsme to zabalili kolem páté. A při obejmutí na rozloučenou si neodpustili poznámky o mé výšce. :p Abych to zhrnula, takové srazy by se měly konat častěji. Odjížděla jsem domů s dobrým pocitem a v blízké době se asi zase já projedu do Olomouce :)

A nakonec fotka související s nadpisem.

Žádné komentáře:

Okomentovat