15. 5. 2012

poslední poslední zvonění

Ano, dvě poslední se tam mají nacházet, protože na naší škole už žádné další poslední zvonění nebude. Proto jsme si zvolili také symbolické téma Pohřební průvod. Vesměs černě oděni jsme se ve čtvrtek 10.5. táhli s černě natřenou papundeklovou rakví (v níž se schovával hrající magič) naší školou a následně Opatovicema, z nichž jsme si autobusem udělali výlet do Letovic. Nebyli bysme to my, aby jsme neudělali i patřičný rozruch v místní střední škole, se kterou se naše škola v červnu slučuje. Divím se, že místní ředitelka nás uvítala celkem s klidem a nechala nás po škole lítat a vstupovat do hodin.

Nějak se mi nechce to víc rozepisovat. Byl to fajn den, víc není co dodávat a pod perexem jsou fotky - byla jsem hlavní dokumentátor :D

Jinak nevím žádné přesné informace - ale DALA JSEM PÍSEMNÝ. (Edit. Dala jsem jen didaktický testy z češtiny a matiky, sloh ještě nevím.) Jo a navzdory tomu je mi fakt mizerně.


Žádné komentáře:

Okomentovat