6. 5. 2012

Písemný

Tak k písemným. Žádná sláva, řeknu vám. :D Ve středu o půl osmé jsme se všichni slezli a byli rozděleni do dvou učeben. Čeština. Nejdříve didaktický test. V osm to začalo, každý jsme si vybrali svou lavici, zapadli do ní a přečkali půlhodinovej proslov o tom, jak máme křížkovat a kolik času na to máme. Bla bla. Bohužel jsme narozdíl od druhé skupiny schytali učitele, který byl sice fajn a ledacos přehlížel, ale tu začáteční přípravu bral až přespříliž důkladně.

Shrnu-li didakťák, pro mě byl jednoduchej, i když jsem si taky musela párkrát tipnout. Ale s češtinou jsem nikdy nijak závratnej problém neměla a ty testy jsme už zkoušeli a většinou jsem měla za dva, tak by ta dvojka mohla padnout i teď. :)

Po testu jsme měli až do 12:10 volno. Kromě jídla a lenošení jsme jeli na fotbalové hřiště, kde vzniklo pár třídních promofotek. Dvě už jsou na facebooku, takže až je nastřádám všechny, zjevně se tu objeví :)

Ve 12:10 tedy začala slohová práce. Tu jsem zmrvila nehorázným způsobem. Po dlouhé úvaze jsem zvolila citát "Svět je malý a o náhody tu není nouze." (Či tak nějak..) Mělo to být vyprávění. A co Bels? Jak tak uvažovala, jaké téma si zvolí, po zvolení si uvažovala dál. A tak místo vyprávění vznikla úvaha jak prase. Hlavně že je 2 a půl stránky dlouhá, že... Ne, vyprávění mi prostě nejde a nejde, ale ta témata mi prostě nesedla. A tak můžu doufat, že mi to uznají, i když mi to zjevně stejně neuznají. :D

A tím tedy písemný z češtiny za mnou. Následoval den a půl volna, kdy jsem se snažila relaxovat a chytat dobrou energii z přírody. A v pátek mě čekalo to, čeho jsem se obávala nejvíc - matika.


Zatímco ve středu uprostřed noci jsem se probudila lehkou nevolností žaludku, zjevně z nervů.. matika byla úplně vpohodě. Proběhlo to obdobně, ráno kolem půl osmé jsme do krabice naházeli svý kalkulačky a tabulky na schválení. Naše třída byla spojená (díky bože..) s dálkařema. Zalezla jsem si zpět do své lavice. Na zadávání jsme tam měli stejnou učitelku, jako druhá skupina na češtinu, takže vše proběhlo vklidu - rovnou nám rozdala kalkulačky i tabulky, po chvíli i testy a... následovala komedie jak hovado.

Neb naše třída sice z matiky nic moc neumí, ale stejně si to umí zařídit. Ze samostatné práce se stala rázem kolektivní práce, naše třída srostla na chvíli s dálkařema v jedno a každej si pomáhal jak mohl.
Popravdě - kdybych to dělala sama, shořela bych jak papír. Navzdory celkem slušné přípravě. Matika byla prostě od začátku blbost a když jsem si ji volila, musela jsem mít nějaké zatmění mozku. Nicméně test mám za sebou a až do výsledků se tím nemusím narozdíl od angličtinářů zabívat. Spíš jen doufat, že jsem si nějak alespoň těch 17 bodů na čtyřku nahrabala. Protože v září bych teda neměla šanci :D A myslím, že nejsem jediná...

Tím bych tedy nepříjemné téma státních maturit vyčerpala. A že to je nakonec delší, než jsem očekávala.

Žádné komentáře:

Okomentovat