27. 3. 2012

Pár zbytečných slov

Začíná na mě dolíhat to předmaturitní období, kdy nemáte skoro na nic čas a když si ho uděláte, je to většinou z toho, že už prostě nemůžete. Vidím to fakt bledě, nicméně se mě drží alespoň ten dobrej pocit, že pro to dělám maximum. I když je to stejně málo. Teď mě prosím neuklidňujte, že jsem dobrá a že to dám, protože si nevěřím a teď zrovna to není nízkým sebevědomím ;)

Jinak žiju. Nesedím pořád jen u tý pitomý matiky, tu a tam se dostanu na čerstvej vzduch, zkouknu hezkej film, skoro neustále poslouchám hudbu a snažím se být i se zlaty. Bezvadný je, když o víkendu sednu na kolo, fyzičku mám sice mizernou, ale chce to trénink, náhodou se lepšim :)

Minulý týden ve středu jsme byli se školou v Brně na pár výstavách, něco celkem stálo za shlédnutí. Ale nejlepší bylo stejně volný odpoledne na náměstí Svobody na lavičce. Jenom tak sedět a koukat a nechat svou kůži nasát trochu betakarotenu. Přímo před námi chvíli seděl chlápek, co byl celkem podobnej Ryanu Goslingovi, nebo-li "nejhezčí nos na světě". Akorát neměl tak dokonalej nos.

O víkendu jsme s mámou poprvý zkusily upéct muffiny. Kakaový s kousky čokolády. Byly trochu málo sladký a hlavně jsme je pekly jen v těch papírovejch košíčcích, protože jsme neměly formu, tak byly trochu šišatý, ale na dobrotě jim to neubralo. Už jsou dávno sežraný.

Jo, otravuju s tím úplně každýho a tady bych to měla taky napsat. V červenci asi pojedu na ROCK FOR PEOPLE! :))

Žádné komentáře:

Okomentovat